در همایش GDC 2018 که در شهر سان فرانسیسکو برگزار شد، سرپرست برنامهنویسی موتور گرافیکی شرکت Quantic Dream میزبان یک پنل بود که در آن نحوه Rendering و Anti-Aliasing موتور گرافیکی این کمپانی در بازی Detroit: Become Human
به نمایش درآمد که وبسایت دوالشاکرز هم در آن حضور داشت. در پنلی دیگر،
گیلرمه کاورانت و تیبو لمبرت از این استودیو، به بررسی تکنولوژی نورپردازی
به کار رفته در بازی Detroit: Become Human پرداختند. در این دو پنل،
تصاویر مختلفی از داخل موتور گرافیکی این بازی منتشر شد که قصد داریم آنها
را با شما به اشتراک بگذاریم و بررسیشان کنیم.
اول از همه، میبینیم که یک سری آرت ورک بسیار زیبا و جذاب از محیط بازی طراحی شده است.
نظرات
ارسال نظر