درباره ما
ارتباط با ما
موضوعات
متن خبری
در همایش GDC 2018 که در شهر سان فرانسیسکو برگزار شد، سرپرست برنامهنویسی موتور گرافیکی شرکت Quantic Dream میزبان یک پنل بود که در آن نحوه Rendering و Anti-Aliasing موتور گرافیکی این کمپانی در بازی Detroit: Become Human به نمایش درآمد که وبسایت دوالشاکرز هم در آن حضور داشت. در پنلی دیگر، گیلرمه کاورانت و تیبو لمبرت از این استودیو، به بررسی تکنولوژی نورپردازی به کار رفته در بازی Detroit: Become Human پرداختند. در این دو پنل، تصاویر مختلفی از داخل موتور گرافیکی این بازی منتشر شد که قصد داریم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم و بررسیشان کنیم.
اول از همه، میبینیم که یک سری آرت ورک بسیار زیبا و جذاب از محیط بازی طراحی شده است.
آخرین مطالب
-
دانلود موسیقی متن آخرین از ما
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲ -
بررسی بازی the last of us
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱ -
نقد و بررسی far cry 5
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸ -
بررسی بازی زیبای ghost recon wildland
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹ -
درجه سنی بازی god of war
۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸ -
برسی بازی call of duty world at war2
۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
سخنان بهشتی
امتیاز دهی به سایت